Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

5 de juny 2010

I encara continuem treballant... (3 de juny)

Bon dia! Avui totes estem de molt bon humor i el motiu és molt evident: demà la Universitat estarà plena de nens. No fa falta que digui per què... I clar, si volem tenir als gairebé 700 infants controlats i entretinguts hem de preparar-nos molt bé per la jornada de demà. És per això que cada grup d’activitats s’ha anat a la seva aula de treball. Les de titelles ens hem dirigit cap a l’aula Antoni Caparrós per fer les proves de so, llum, preparar l’escenari (encara que no teníem l’escenari), portar tot el material i assajar; així que durant tota la classe d’Intervenció hem estat organitzant-nos.

Per acabar aquest petit comentari he de dir que em sento molt contenta de poder fer activitats pels infants. Aquest dies de preparació han estat molt diferents a totes aquelles coses fetes anteriorment. Nosaltres ens hem implicat molt i hem pogut fer un veritable treball en grup. I sobretot m’ho he passat molt bé fent veus per l’elefant (la titella que utilitzaré) i veient com les meves companyes donaven vida als altres personatges. Crec que no podem estar més motivades i esperem que la funció sigui tot un èxit. Hem fet tot el que hem pogut i segurament ens veurem recompensades amb els somriures dels nens i la seva participació.

Ens veiem demà!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada