Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

21 de des. 2010

21/12/10 Ara ve Nadal...!!

Molt bon dia! Avui està plovent molt, però tot i així és un bon dia perquè ja arriben les festes. És l'última classe d'alfabetització digital abans de les vacances de Nadal i en Miquel ens ha deixat temps lliure per fer treballs. Per tant, avui no tinc molt a dir.
.
En aquesta part de l'assignatura he après moltes coses relacionades tant amb les tecnologies com amb les aptituds d'una mestra. Tot això m'ha ajudat a créixer una miqueta més com a persona i a aprendre de les meves companyes, sobretot en la utilització de programes informàtics que mai havia fet servir. Crec que en Alfabetització Digital aprenc moltes coses positives per mi :D
.
Ja us explicaré com va tot després del Nadal. No faré entrades durant uns quants dies...
.
BONES FESTES I FELIÇ ANY! ENS VEIEM AL 2011 AMB MÉS PETITES GRANS IDEES

1 comentaris:

Anònim ha dit...

BONES FESTES I FELIÇ ANY! ENS VEIEM AL 2011
Hoppe u try new program

Publica un comentari a l'entrada