Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

11 d’abr. 2010

Primer dia, primera impressió (16 de febrer)

En aquest primer dia de classe hem conegut a la nostra nova mestra per aquest segon semestre (l’Anna Forés). Ella ens ha presentat aquesta assignatura i ens ha fet un resum de tot allò que hem de fer en el transcurs d’aquesta segona part del curs. També, per fer la classe més interactiva, tots hem participat en un “joc de presentacions” i hem dit què és allò que ens resulta més important per un infant i el seu desenvolupament, la importància dels espais a les escoles, els estímuls, la rutina, la interacció entre el mestre o la mestra i l’alumne… A més a més, seguint amb la presentació de l’assignatura, l’Anna ens ha comentat la seva estructura: fer un comentari per parelles d’un dels dos llibres a escollir, elaborar un diari i assistir i participar a les co-tutories per parelles. D’aquest primer dia tinc molt bones expectatives.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada