Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

11 d’abr. 2010

Un segon pas… (18 de febrer)

En aquest segon dia de classe, ens hem centrat en el repartiment de companyes per escoles (Eulàlia Bota, Can Fabra i Rosa dels Vents), fer les parelles pel comentari d’una de les dues lectures i escollir una altra parella per la co-tutoria.

Mentre ens anàvem distribuint, l’Anna ens ha proposat un joc: en una targeta, dibuixar el nostre nom i per l’altra part, dibuixar quines són les nostres expectatives vers l’assignatura. Les meves, són aprendre a intervenir a una classe amb infants gràcies a l’adquisició d’experiència mitjançant les estades a l’escola i passar-m’ho bé tant amb els nens com amb les meves companyes, a més d’aprendre el contingut de l’assignatura.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada