Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

7 d’oct. 2010

14/9/10 RETORN

I ja torno a ser aquí! Han passat uns quants mesos des que vaig escriure per últim cop, però ja se sap que sempre s'acaba tornant a escriure. Aquest blog és com un bagul que ha agafat una mica de pols durant l’estiu i ara torno per introduir-hi més paraules, més idees, més dubtes, més reflexions, més coneixements... Descobrir com va el meu procés de creixement personal a l’assignatura d’alfabetització digital i reflectir-ho. I quina millor manera de començar que fent treballar el cap? Omplim aquest bagul amb PETITES GRANS IDEES... :D

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada