Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

7 d’oct. 2010

14/9/10 Presentació de l’assignatura

Avui és un dels dies més importants del curs: el dia de tornar a començar allò que vam deixar el passat juny, el retorn a les aules. Cal dir que, precisament per això (el fet de començar un nou curs) no hem parlat molt del temari, sinó que ens hem centrat en presentar-nos. Aquesta és una de les tasques més importants, ja que em permet conèixer a aquells que seran els meus companys en aquesta assignatura i crear els primers vincles amb aquelles persones que encara no conec.

Una activitat com aquesta és molt important tant pels alumnes de la Universitat com pels estudiants de cursos inferiors. Amb aquestes últimes paraules faig especial èmfasi en els nens i nenes d’Infantil, perquè és en aquesta etapa on molts infants comencen a tenir el seu primer contacte amb l’escola i amb altres nens i es creen els primers vincles afectius i relacionals amb la resta de la societat.

Crec que per això aquest és l’únic punt que vull destacar d’aquesta jornada tan curta. Espero que amb el pas dels dies pugui veure millor quins objectius són els que es plantegen en aquesta assignatura.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada