Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

2 de des. 2010

2/12/10 Stop Motion: l'esperat resultat!! :D

Hola!! Estic molt contenta perquè ja és dijous i això vol dir que seguim treballant amb l'Stop Motion. Avui hem pogut veure quin ha estat el resultat de la feina que vam començar dijous passat. Aquí us deixo el nostre vídeo acabat. A veure què us sembla:
.

....

.

A part d'acabar amb el vídeo hem dedicat els últims 20 minuts de classe a fer una activitat relacionada amb les notícies en format digital. En aquesta hem comparat una mateixa notícia publicada a diaris diferents.

.

M'agradaria dir que avui no he reflexionat molt perquè ens hem passat tota l'hora treballant i l'activitat que hem fet amb els diaris no incita gaire a la reflexió. Aquesta tasca no està relacionada amb infantil, però mirat per altra banda va molt bé per aprendre a observar i analitzar, cosa que haurem de fer amb els nostres alumnes quan siguem mestres. A més, les altres activitats que hem realitzat a classe m'han ajudat molt a millorar els meus coneixements en referència a les noves tecnologies i les seves aplicacions i treure més partit d'elles. Podem fer un munt de coses pels nens.

.

Bé, i després d'un dia de treball... comencem el pont!! La veritat és que aquests dies són el millor regal per un estudiant :D

1 comentaris:

Silvia ha dit...

La última frase LA CLAVA!

Publica un comentari a l'entrada