Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

11 d’abr. 2010

Primera co-tutoria: compartim coneixements i experiències (16 de març)

És dia de co-tutoria. Avui, dimarts dia 16, hem començat a treballar amb les nostres parelles per explicar allò que hem fet a classe i a les escoles, a més de compartir impressions, opinions, dubtes… Les protagonistes hem estat nosaltres i nosaltres hem estat les que hem començat i acabat la classe.

Per la meva part he explicat a la meva companya (la Míriam) la meva experiència i el contingut treballat a classe els dies que ella es trobava a l’escola. Posteriorment, ella ha fet el mateix: m’ha explicat allò treballat els dies de classe i la seva experiència a l’Eulàlia Bota. La veritat és que després d’escoltar-la he entès moltes coses com ara: quines activitats es fan quan marxo a l’escola, què sent ella quan és el dia que marxa amb els infants, què li ha semblat interessant i important… Crec que aquesta activitat conjunta ens permet facilitar la comunicació entre nosaltres i aprendre dels altres, saber escoltar, saber comprendre, saber veure la realitat des de diferents punts de vista, valorar allò que una altra persona aporta, millorar les nostres explicacions, sentir empatia, reflexionar, resoldre dubtes, plantejar-se noves preguntes…

Per altra banda, també hem dedicat l’hora i mitja a aportar preguntes, propostes o dubtes per redactar el nostre PowerPoint pel dia de la co-tutoria amb les mestres. Potser el dubte més gran que tinc és què hem de fer davant d’una situació on el nen o la nena no vol realitzar les activitats.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada