Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

11 d’abr. 2010

Quan un nen se sent insignificant…

I encara segueixo parlant de sentiments. Sentir-se insignificant és una mostra de tenir una baixa autoestima i un pèssim autoconcepte, mostra que un infant no se sent còmode amb la seva vida ni amb el que ell és. És el que li passà a David Small, autor de “Stitches”. A més a més, la manca de comunicació entre la seva família provocà que el distanciament fos inevitable. Per més desgràcia, el fet de tenir càncer empitjorà la seva situació. Creiem que és així com hem d’educar als nostres fills? Sincerament és la pitjor manera de fer-ho.


(Ampliar pantalla per llegir la notícia)


David Small ens convida a reflexionar sobre l’educació, la família, l’afecte i les necessitats de l’infant. És una forma de veure allò que no hem de fer i que hem de detectar des de l’escola. Fomentar la relació de totes dues és molt important per ajudar als nens a tenir un doble suport. Si la família falla en aquest aspecte és molt fàcil que els infants tinguin un desenvolupament negatiu i que afecti en la seva autoestima.


Aquest article m’ha impactat molt pel fet de presentar una història real dramàtica convertida en còmic. Veure la seva vida en dibuixos i text ens pot ajudar a veure i comprendre aquelles situacions que hem d’evitar.

ADN. Edició del 10 de març de 2010. Llibre: “Stitches. Una infancia muda”. David Small. Editorial: Reservoir books.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada