Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

22 d’abr. 2010

Sant Jordi a l’escola! (22 d'abril)

Sí, demà és Sant Jordi i avui les noies i jo ens hem dirigit a l’escola amb alegria al saber que tornàvem a veure els nostres dofins :D. Avui hem fet una classe dedicada a Sant Jordi. Després de les activitats rutinàries com veure el temps, dir a quin dia som, explicar notícies, fer recompte de nens... ens hem posat a treballar. Quina activitat faríem relacionada amb el nostre patró? La Pili ens ha proposat completar una fitxa en la qual apareixien el famós cavaller i la princesa en el moment en que ell li regalava una rosa. Com no sabíem què podíem posar a les bafarades hem hagut de veure com el Gerard i la Daniela ens feien una petita representació d’aquella escena.

D’aquesta manera, tot ha resultat més senzill. Justament quan anàvem a començar a escriure ha entrat la Carmina per emportar-se als dofins que anaven a fer anglès i aquest cop hem pujat la Laura i jo. Nosaltres havíem de fer una activitat diferent: ajudar a en Patch (el gosset explorador) a trobar un cocodril a la jungla. Hem repassat els noms de diversos animals: snake, monkey, crocodile, elephant, tiger... i hem aconseguit trobar el cocodril amagat.

Per concloure, he de dir que el dia d’avui ha estat molt enriquidor pel fet d’haver pogut treballar diverses matèries, tant el dia de Sant Jordi com els animals en anglès. A més, les classes han estat molt dinàmiques i amb molta participació, cosa que ha permès que els nens estiguessin motivats per la feina i per aprendre, però també ha provocat cert nerviosisme pel fet de voler participar massa en les activitats. Els dies com aquest s’haurien de repetir :D

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada