Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

11 d’abr. 2010

Una classe tranquil·la (23 de febrer)

Avui hem començat aquesta segona setmana de classe d’Intervenció fent una sessió molt relaxada, fins i tot amb música (ens ha ajudat a relaxar-nos i pensar tranquil·lament). Ens hem assegut fent un cercle amb les cadires (de manera que totes ens poguéssim veure les cares) i hem fet un petit escrit sobre el nostre primer dia a qualsevol etapa educativa (jo l’he fet sobre el meu primer dia a l’ESO). Després l’Anna ha recollit aquestes redaccions i ens les ha repartit (fixant-se que a ningú li toqués la seva). Havíem d’endevinar de qui era i explicar què era allò que ens havia impactat.

Aquest petit joc ens ha servit per posar-nos a la pell dels nens i nenes en el moment que inicien el curs, sentir empatia, i per aprendre què podem fer el dia que els petits alumnes tinguin aquest primer contacte.

Una altra de les coses que també m’ha agradat és que hem pogut decidir com fer l’activitat, de quina manera la volíem dur a terme. Això ens ajuda molt a l’hora d’imaginar i crec que és una forma de fer la classe molt dinàmica i participativa.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada