Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

7 d’oct. 2010

28/9/10 Resolem dubtes per crear-ne de nous…

Avui ha estat un dia molt confús per mi (i segur que per la resta dels meus companys). La classe ha estat centrada en resoldre dubtes (però se n’han creat més) sobre com fer la nostra autobiografia relacionada amb les tecnologies. Crec que el fet de considerar tecnologia a gairebé tot allò que ens envolta ha provocat molts interrogants. Ha estat molt desorientador escoltar que qualsevol cosa, fins i tot una samarreta, pot ser considerada
.......................................tecnologia.

La veritat és que jo tinc només una definició de tecnologia al cap: conjunt d’aparells electrònics que permeten a l’ésser humà tenir una vida més còmoda.

Suposo que intentaré reflexionar sobre l’explicació que ens ha fet la Sandra i provaré d’entendre com és possible que estigui envoltada de tecnologia i no me n'adoni.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada