Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

11 d’oct. 2010

7/10/10 i 14/10/10 Pinzells, colors, gomes… el nostre conte pren forma

En aquests dos dies no tinc molt a dir, perquè hem dedicat les dues sessions per continuar els nostres contes i no hem pogut reflexionar molt sobre altres aspectes.

A mesura que passen les classes em vaig familiaritzant més amb el Photoshop, però encara em costa il·lustrar el conte de “Els tres porquets”. Cal dir que aquest treball no el faig sola; l’Andrea és la meva companya, però hi ha moltes coses que no sabem com funcionen, com ara moltes de les aplicacions d’aquest programa.

És per aquest motiu que crec que el Photoshop no és el millor programa per a que els infants puguin fer els seus dibuixos (aspecte que vaig comentar en una entrada anterior), ja que als nens encara els costa llegir i no controlen alguns dels moviments que fan. En tot cas, seria més adient pels metres, que poden il·lustrar contes pels seus alumnes o realitzar altres tasques creatives pels més petits.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada