Aquest blog és una mostra de les meves reflexions. Un bagul on inclouré tot allò que em faci dubtar, reflexionar, aprendre... Tot allò relacionat amb el meu aprenentatge i el meu creixement personal :D
RSS

2 de nov. 2010

2/11/10 Eines per estudiants: Google docs i els arxius compartits

Avui hem tornat a tenir classe amb en Miquel i ens hem centrat en aprendre com podem utilitzar al màxim Google. La veritat és que no sabia que es poguessin fer tantes coses amb aquest cercador, com ara compartir documents amb altres usuaris de Gmail i modificar-los en línia. Crec que aquesta aplicació és molt interessant perquè els estudiants d’Universitat tenim molts treballs, però sobretot en la nostra carrera aquests acostumen a ser grupals i molts cops no podem quedar amb tots els membres del grup.

Hem estat provant aquesta aplicació i realment és molt senzill penjar documents, compartir-los amb la resta dels membres del grup i modificar-los. És una bona solució per acabar aquells treballs que abans ens havíem d’enviar per correu, retocar-los, tornar-los a enviar, avisar als altres membres del grup i posar-los en comú. Crec que ens pot ser molt útil tant per a mi com per les meves companyes i ens pot solucionar més d’un problema a l’hora de redactar de forma conjunta.
.
El que hem après a la classe d’avui és veritablement útil :D

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada